ПОРЯДОК подання та розгляду електронних колективних звернень до голови облдержадміністрації

Крок 1. Впевніться що Ваша адреса електронної пошти є актуальною, або зареєструйте електронну поштову скриньку.
Обов'язковою умовою подання електронного колективного звернення є наявність у автора (ініціатора) звернення адреси електронної пошти. Також можлива авторизація за допомогою сервісу BankID.

Крок 2. Впевніться що питання, яке порушується у електронному колективному зверненні належить до повноважень Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

Крок 3. Натисніть кнопку "Створити звернення", виконайте дії щодо Вашої авторизації (вкажіть адресу електронної пошти та пароль) або реєстрації(вкажіть Ваше прізвище, ім'я, по батькові та адресу електронної пошти). Також можлива авторизація за допомогою сервісу BankID.

Крок 4. При заповненні форми електронного колективного звернення обов'язково викладіть суть звернення, при необхідності додайте фото, вкажіть адресу вашого фактичного проживання.
Електронне колективне звернення не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.

Відповідальність за зміст електронного колективного звернення несе автор (ініціатор) електронного колективного звернення .

Крок 5. Підтвердіть рішення щодо реєстрації Вашого електронного колективного звернення в електронному листі, отриманому від Дніпропетровської обласної державної адміністрації. При авторизації за допомогою сервісу BankID підтвердження реєстрації звернення не потрібно.

Крок 6. Пам'ятайте, збір підписів на підтримку опублікованого колективного звернення почнеться після опублікування його на порталі. 

Дата оприлюднення електронного колективного звернення є датою початку збору підписів на його підтримку.

Дніпропетровська обласна державна адміністрації забезпечує:

  • безоплатність доступу та користування інформаційно-телекомунікаційною системою, за допомогою якої здійснюється збір підписів;
  • електронну реєстрацію громадян для підписання звернення;
  • недопущення автоматичного введення інформації, у тому числі підписання електронної звернення, без участі громадянина;
  • фіксацію дати і часу оприлюднення електронної звернення та підписання її громадянином.

Додатково:

Електронне колективне звернення, адресоване голові облдерж-адміністрації, розглядається за умови збору на його підтримку не менш як двох підписів громадян протягом періоду, що зазначає автор звернення

Електронне колективне звернення, адресоване голові облдерж-адміністрації, розглядається за умови збору на його підтримку не менш як двох підписів громадян протягом періоду, що зазначає автор звернення.

Електронне колективне звернення, що у встановлений строк не набрало мінімальної кількості голосів на його підтримку, після завершення строку направляється до Дніпропетровського обласного контактного центру та розглядається як особисте електронне звернення громадянина.

Інформація про початок розгляду електронного колективного звернення, що у встановлений строк отримало мінімальну кількість підписів, оприлюднюється на порталі не пізніше як через три робочі дні після завершення збору підписів.

Голова  облдержадміністрації невідкладно, але не пізніше ніж через три робочі дні після завершення збору підписів на підтримку електронного колективного звернення, направляє його на розгляд робочій групі з розгляду електронних колективних звернень громадян до голови облдержадміністрації (далі  – робоча група).

Робоча група не пізніше ніж через десять робочих днів після отримання електронного колективного звернення розглядає його на своєму засіданні, у разі необхідності запрошує автора звернення та залучає фахівців, спеціалістів, інших посадових осіб органів виконавчої влади і місцевого самоврядування області.

За результатами розгляду електронного колективного звернення робоча група надає висновок або рекомендацію та у разі необхідності готує проект доручення чи  розпорядження голови облдержадміністрації.

Голова облдержадміністрації після отримання висновку або рекомендації від робочої групи щодо електронного колективного звернення з метою вирішення питань, порушених у зверненні, чи врахування поданих у ньому пропозицій, видає доручення або розпорядження у межах своїх повноважень чи виступає суб’єктом звернення до відповідного органу виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Дніпропетровський обласний контактний центр направляє інформацію про результати розгляду електронного колективного звернення автору на вказану  під час реєстрації електронну адресу, а також оприлюднює відповідну інформацію на порталі електронних звернень громадян до голови облдержадміністрації.

Інформація про кількість підписів, одержаних на підтримку електронного звернення, та строки їх збору зберігається не менше трьох років з дня оприлюднення звернення.

Всі електронні колективні звернення, які пройшли перевірку адміністратором сайту на відповідність вимогам, установленим Законом України «Про звернення громадян»  доступні на сторінці «Усі».

Всі електронні колективні звернення, що в установлений строк набрали відповідну кількість голосів розміщуються на сторінці "Підтримані"

Важливо: У разі невідповідності електронні колективні звернення встановленим вимогам, оприлюднення такого зверненя не здійснюється.

Рекомендації щодо підтримки вже створеного  електронні колективні звернення.

Крок 1. На сторінці "Нові" або "Популярні" оберіть необхідне електронне колективне звернення та відкрийте його.

Крок 2. Виконайте дії щодо Вашої реєстрації (вкажіть Ваше прізвище, ім'я, по батькові та адресу електронної пошти) або використайте сервіс BankID.

Крок 2. Натисніть кнопку "Підписати". Оберіть варіант для підписання: за допомогою сервісу BankID  або за допомогою реєстраційних даних. На Вашу адресу електронної пошти  буде надіслано листа для підтвердження Вашого рішення щодо підпису обраного колективного звернення. При підписанні звернення за допомогою сервісу  BankID підтвердження підпису не потрібно.

Крок 4. Відкрийте отриманий лист та підтвердіть своє рішення.

 Ознайомитись з розпорядженням голови ОДА

 

Останні дії

12 днів 20 годин 27 хвилин тому

Шахова Анна Георгиевна підписав(ла):

Перенести зупинку 12/16 трамвая за адресою вул. Титова - пр. Богдана Хмельницького в напрямку 12 Квартала за перехрестя.

15 днів 5 годин 7 хвилин тому

Неменущий Дмитро підписав(ла):

Перенести зупинку 12/16 трамвая за адресою вул. Титова - пр. Богдана Хмельницького в напрямку 12 Квартала за перехрестя.

15 днів 7 годин 4 хвилини тому

Пироженко Алексей Александрович підписав(ла):

Перенести зупинку 12/16 трамвая за адресою вул. Титова - пр. Богдана Хмельницького в напрямку 12 Квартала за перехрестя.

15 днів 7 годин 37 хвилин тому

Коврыженко Вадим підписав(ла):

Перенести зупинку 12/16 трамвая за адресою вул. Титова - пр. Богдана Хмельницького в напрямку 12 Квартала за перехрестя.

15 днів 9 годин 5 хвилин тому

Рада Артем М колайович підписав(ла):

Перенести зупинку 12/16 трамвая за адресою вул. Титова - пр. Богдана Хмельницького в напрямку 12 Квартала за перехрестя.

15 днів 9 годин 44 хвилини тому

Вышоватый Владимир підписав(ла):

Перенести зупинку 12/16 трамвая за адресою вул. Титова - пр. Богдана Хмельницького в напрямку 12 Квартала за перехрестя.

19 днів 1 година 39 хвилин тому

Козловська Ірина Володимирівна підписав(ла):

Перенести зупинку 12/16 трамвая за адресою вул. Титова - пр. Богдана Хмельницького в напрямку 12 Квартала за перехрестя.

19 днів 8 годин 14 хвилин тому

Ланько Олена Анатоліївна підписав(ла):

Перенести зупинку 12/16 трамвая за адресою вул. Титова - пр. Богдана Хмельницького в напрямку 12 Квартала за перехрестя.

19 днів 8 годин 14 хвилин тому

Пироженко Иван Александрович підписав(ла):

Перенести зупинку 12/16 трамвая за адресою вул. Титова - пр. Богдана Хмельницького в напрямку 12 Квартала за перехрестя.

19 днів 9 годин 19 хвилин тому

Пироженко Ксения підписав(ла):

Перенести зупинку 12/16 трамвая за адресою вул. Титова - пр. Богдана Хмельницького в напрямку 12 Квартала за перехрестя.